Vaikuseminutite koolitajate meeskond on väga mitmekülgne, nii et tellijal on võimalik valida erineva taustaga koolitajate vahel. Vaikuseminutite baaskoolituse koolitajad on läbinud 5-kuuse väljaõppe. Kõik koolitajad jätkavad enda arendamist supervisiooni ja mentorluse kaudu.
♦ koolipsühholoog, inimeseõpetuse õpetaja, TÜ väärtusarenduse koolitaja
Airene Vaike Kumari − loe tutvustust siit või vaata cv-d
♦ psühholoog, suhtlemistreener ja loovustreeningute läbiviija
Ave Eero − loe tutvustust siit või vaata cv-d
♦ TÜ õpetajakoolituse õppejõud, haridusteaduste doktorant, lastega filosofeerimise ekspert
Egle Säre – loe tutvustust siit või vaata cv-d
♦ õpetaja, lapsevanem
Elin Ots − loe tutvustust siit või vaata cv-d
♦ terapeut ja nõustaja, psühholoogiamagister, teadveloleku (mindfulness) koolitaja, motiveeriva intervjueerimise treener
Helena Väljaste − loe tutvustust siit või vaata cv-d
♦ õpetaja, koolitaja, kasvatusteaduste magister, joogaõpetaja
Jaanika Peeba – loe tutvustust siit või vaata cv-d
♦ koolitaja, TLÜ kasvatusteaduste magister
Kaia Lainola − loe tutvustust siit või vaata cv-d
♦ meelerahu harjutuste eestvedaja, hiina kalligraafia, – maali ja – võitluskunstide õppejõud
Kristiina Kraft − loe tutvustust siit
♦ sotsiaalpedagoog, inimeseõpetuse õpetaja, kasvatusteaduste magister, loovtegevuste koolitaja
Lii Kaudne − loe tutvustust siit või vaata cv-d
♦ lapsevanem, sisekoolitaja, teadveloleku (mindfulness) koolitaja
Malle Rajangu − loe tutvustust siit või vaata cv-d
♦ koolitaja ja terapeut
Matti Orav − loe tutvustust siit või vaata cv-d
♦ TÜ väärtuskasvatuse õppejõud ja eetikakeskuse koolitaja, Vaikuseminutite algatuse eestvedaja
Nelli Jung − loe tutvustust siit või vaata cv-d
♦ organisatsioonide superviisor ja coach, TLÜ õpetajakoolituse ja ISCI õppejõud, koolijuht
Sigrid Melts − loe tutvustust siit või vaata cv-d
♦ koolitaja, suhtlemistreener, TÜ väärtusarenduse koolitaja, psühholoog
Viive Einfeldt − loe tutvustust siit või vaata cv-d
Arengule suunatud koolitajatena on meie jaoks oluline:
♦ aidata kaasa igas inimeses peituva potentsiaali avanemisele;
♦ pakkuda tähendusrikkaid kogemusi, mis toetaks uusi tegutsemismustreid;
♦ luua mõnus ja avatud õhkkond, kus on turvaline õpitut katsetada ja analüüsida;
♦ anda kaasa praktilised töövahendid, mida on lihtne igapäevatöös kasutada.