Vaikuseminutite koolitajate meeskond on väga mitmekülgne, nii et tellijal on võimalik valida erineva taustaga koolitajate vahel. Vaikuseminutite baaskoolituse koolitajad on läbinud 5-kuuse väljaõppe. Kõik koolitajad jätkavad enda arendamist supervisiooni ja mentorluse kaudu.

♦   koolipsühholoog, inimeseõpetuse õpetaja, TÜ väärtusarenduse koolitaja
Airene Vaike Kumari − loe tutvustust siit või vaata cv-d

♦  psühholoog, suhtlemistreener ja loovustreeningute läbiviija
Ave Eero − loe tutvustust siit või vaata cv-d 

♦  TÜ õpetajakoolituse õppejõud, haridusteaduste doktorant, lastega filosofeerimise ekspert
Egle Säre – loe tutvustust siit või vaata cv-d   

♦   õpetaja, lapsevanem
Elin Ots − loe tutvustust siit või vaata cv-d 

♦   terapeut ja nõustaja, psühholoogiamagister, teadveloleku (mindfulness) koolitaja, motiveeriva intervjueerimise treener
Helena Väljaste − loe tutvustust siit või vaata cv-d

♦  õpetaja, koolitaja, kasvatusteaduste magister, joogaõpetaja
Jaanika Peebaloe tutvustust siit või vaata cv-d

♦   koolitaja, TLÜ kasvatusteaduste magister
Kaia Lainola − loe tutvustust siit või vaata cv-d

♦  meelerahu harjutuste eestvedaja, hiina kalligraafia, – maali ja – võitluskunstide õppejõud
Kristiina Kraft − loe tutvustust siit

♦   sotsiaalpedagoog, inimeseõpetuse õpetaja, kasvatusteaduste magister, loovtegevuste koolitaja
Lii Kaudne − loe tutvustust siit või vaata cv-d 

♦   lapsevanem, sisekoolitaja, teadveloleku (mindfulness) koolitaja
Malle Rajangu − loe tutvustust siit või vaata cv-d 

♦  koolitaja ja terapeut
Matti Orav − loe tutvustust siit või vaata cv-d

♦   TÜ väärtuskasvatuse õppejõud ja eetikakeskuse koolitaja, Vaikuseminutite algatuse eestvedaja
Nelli Jung − loe tutvustust siit või vaata cv-d

♦   organisatsioonide superviisor ja coach, TLÜ õpetajakoolituse ja ISCI õppejõud, koolijuht
Sigrid Melts − loe tutvustust siit või  vaata cv-d

♦   koolitaja, suhtlemistreener, TÜ väärtusarenduse koolitaja, psühholoog
Viive Einfeldt  loe tutvustust siit või vaata cv-d 

 


Arengule suunatud koolitajatena on meie jaoks oluline:

♦   aidata kaasa igas inimeses peituva potentsiaali avanemisele;
♦   pakkuda tähendusrikkaid kogemusi, mis toetaks uusi tegutsemismustreid;
♦   luua mõnus ja avatud õhkkond, kus on turvaline õpitut katsetada ja analüüsida;
♦   anda kaasa praktilised töövahendid, mida on lihtne igapäevatöös kasutada.