Amet: andragoog, koolitaja ja konsultant (teadveloleku ja meeleharjutuste kasutamine), mitme käsiraamatu kirjutaja.
Kogemus: Vaikuseminutite juhatuse liige organisatsiooni tekkest kuni 2017. aastani; töötanud üle 10 aasta noortega väljaspool kooli ja osakoormusega kooliõpetajana; hariduselt andragoog; kirjutanud ja toimetanud mitmeid õppematerjale sh koolitajatele mõeldud “Spetsialistist koolitajaks” käsiraamatu autor ja Vaikuseminutite käsiraamatute sisu toimetaja. Aidanud kujundada riigi noorte- ja hariduspoliitikat.
Miks Vaikuseminutid? Vaikuseminuteid õigesti kasutades saab teha sõna otses mõttes imet. Seda kirjutades mõtlen konkreetsetele juhtumitele. Ma ei tea teist “meetodit”, mis oleks üheaegselt sama väärtuslik nii kõige lühemas (näiteks ühe koolitunni) kui kõige pikemas perspektiivis. Minu motivatsioon tasustatult ja vägagi palju ka vabatahtlikult Vaikuseminutite töösse panustada on väga kaua pea muutumatu. Teades teadustöid ja enda kogemusi, olles osalenud suure haridus- ja noortepoliitika tegemises ning mõelnud noorte tulevikule ka karjääriõpetuse õpetajana olen ma päris kindel, et see on hetkel kõige õigem valdkond, kuhu nii laste kui täiskasvanute puhul tänases maailma panustada.