Amet: Õpetaja, koolitaja, joogaõpetaja

Kogemus: Olen lõpetanud Tartu Ülikoolis ajakirjanduse ja kommunikatsiooni ning eripedagoogika eriala. Eripedagoogika magistritöö tegin teemal: Mindfulness-tüüpi Vaikuseminutite harjutuste mõju õpiraskustega õpilaste tähelepanu püsivusele ning emotsioonide juhtimisele.

Töötan õpetajana. Olen üle 20 aasta töötanud hotellinduses ja sealt saanud kaasa hindamatu kogemuse läbirääkimiste ja kliendisuhete hoidmise osas. Teise osapoole mõistmine on võtmesõnaks ka õpetajatöös.

Miks Vaikuseminutid?
A.Bandura sotsiaalse õppimise seisukohalt õpivad lapsed jäljendades ja jälgides. Sõnadest rohkem mõjutab täiskasvanu lapsi oma käitumise ja tegudega. Seega on õppimise seisukohast eriti oluline kuidas meie,  täiskasvanud, toime tuleme. Vaikuseminutite harjutused annavad suurepärase võimaluse võtta „aeg maha“, et tulla välja välisest mürast. Selleks võib olla helide kuulamine või hingamise jälgimine – polegi tähtis millist tööriista sa kasutad, peaasi, et oled kohal ja teovalmis.