Amet: õpetaja, koolitaja, nõustaja, õppija
Kogemus: TÜs filoloogia (MA), TLÜs kasvatusteadussed (MA)
Miks vaikuseminutid? Usun, et kui õpilased suudavad paari minuti jooksul keskenduda teadlikult iseendale, siis suudavad nad paremini keskenduda ükskõik millisele tegevusele, mida nad teevad. Need paar minutit aitavad rahuneda, keskenduda, suunata oma teadlikkust. Neid võib pidada lõõgastusminutiteks, aga pärast on pigem just erksus, mitte lõõgastus või unisus. Ma usun ka, et kui õpilastega teha väikest harjutust rutiinselt, siis sellest kujuneb harjumus, tööriist, mida saab kasutada just sel ajal, kui seda vaja läheb, näiteks keskendumisel enne eksamit või, miks ma mitte, keeruliste eluliste suhete lahendamisel. Kuigi meelerahuharjutustest on abi rasketes olukordades, on need eelkõige head elukvaliteedi tõstmiseks, seega ei peaks neid tegema ainult pingelistel hetkedel, vaid täiesti tavaliste päevade argirutiinis.