Võta ühendust

Sigrid Melts

Igapäevaselt näen oma laste pealt, kuidas nad vajavad ergastavaid vaikusehetki. Seal sünnib alati midagi uut ja värskendavat. Vaikuseminutid aitavad hoida tähelepanu ja keskendatust, nähtusi, millest koolis olles aeg-ajalt puudust tundsin. Koolis sain aru, et Vaikuse ajatut tarkust tuleb õpetada ka meie lastele.

Kogemus ja tegevused

Koolitamise kogemus: Koolitaja, superviisor ja coach.  Superviisorite ja coachide väljaõppe õppejõud International Supervision and Coaching Institute, Noored Kooli õpetajate ja juhtide koolitaja, Koolijuhtide järelkasvuprogrammi juhtivkoolitaja, töötanud õpetajana 18 aastat, neist 13 aastat Rocca al Mare Koolis.

Motivatsioon: Vaikuseminutite algatusega kokkupuude on minu jaoks kui loomulik jätk eelnevale tööle nõustajana. Ka oma nõustamistöös olen toetanud inimesi leidma oma keset, vaikuse paika iseeneses. See on koht, kust saab alguse loovus ja teadmine, kes ma päriselt olen ning taipamine, miks ma teen just seda, mida parasjagu teen.

Supervisiooniõpingute lõputöö kirjutasin teemal “Vaikus kõneleb”. Igapäevaselt näen oma laste pealt, kuidas nad vajavad ergastavaid vaikusehetki. Seal sünnib alati midagi uut ja värskendavat. Vaikuseminutid aitavad hoida tähelepanu ja keskendatust, nähtusi, millest koolis olles aeg-ajalt puudust tundsin. Koolis sain aru, et Vaikuse ajatut tarkust tuleb õpetada ka meie lastele. See on asjade perspektiivi asetamine, soovides, et tuleviku Eestit arendavad inimesed, kelle jaoks meelerahu, märkamine, keskendumisoskus ja tasakaal on vaikimisi normiks. Sellepärast soovin teadvelolekut süsteemselt õpetada.