Teadveloleku kursus spetsialistile tervishoius

Selles 3-minutilises videos jagab kursusel osalenu, mis toimib ja on kiiduväärt ning toob ausalt välja ka pisut ebameeldivama osa.

See praktiline kursus on 8-nädalane tugi osalejate eneste kohalolu ja meelerahu praktika väljaarendamiseks. Õpime sellel isikliku praktika kursusel erinevaid tähelepanu- ja meelerahutehnikaid, mis aitavad väljuda oravarattast ning suunavad keskenduma sellele, mis parasjagu on.

Harjume olema üha enam käesolevas hetkes ja käsilolevate tegevuste juures ning suhtuma ka keerulistesse asjadesse aktsepteeriva kohaloluga. Kursusel kogetu suunab märkama enda sissejuurdunud harjumusi ja automaatseid reageerimisviise ning annab võimaluse nende harjumuste muutmiseks. Õpime rahulikult vaatlema oma mõtteid ja emotsioone ning harjutame enesesõbralikkust: see kõik muudab meid teadlikumaks, rahulikumaks, efektiivsemaks, loovamaks ja õnnelikumaks.

8-nädalase teadveloleku kursuse tutvustus

Kursus baseerub teadvelolekul ehk ärksameelsusel (i.k. mindfulness): oma tähelepanu teadvustatud suunamisel nii sise- kui välismaailma objektidele, aktsepteerides ilmnevat sellisena nagu see on. Uuringute järgi toob teadvelolek kaasa tervislikke muutusi harjumustes, vähendab läbipõlemise riski, depressiivsust, stressi ja ärevust, suurendab heaolu ja õnne taset, parandab und ja aitab ennetada paljude haiguste väljakujunemist.

 

Kahe kuu vältel kohtume igal nädalal ja pöörame tähelepanu konkreetsele teemale:

1. Automaatpiloodist ärkamine
2. Kehasse ankurdumine
3. Igapäevane teadvelolek
4. Mõtetega suhestumine
5. Raskustele lähenemine
6. Suhestumine enda ja teistega
7. Tasakaalu saavutamine elus

8. Teadvelolek ja sinu hindamatu eluKoolituse formaat: kogemuskoolitus, kus praktiseerime ühiselt kohalolu ja meelerahu harjutusi, ning kus isiklik kogemus saab oskuslikult kokku seotud uusima positiivse psühholoogia alase teooriaga. Kursuse jaotumine 8 nädala peale võimaldab teadmiste omandamist samm-sammult, soodustades nii uute oskuste ja kasulike harjumuste kinnistumist.

Iga uue oskuse omandamiseks ja edu saavutamiseks on vajalik järjepidev harjutamine, seetõttu on oluline, et sa pühendud kursuse ajal iseseisvale harjutamisele vähemalt 20 minutit päevas. Kodused harjutused on toetatud helifailide ja kirjalike materjalide poolt.

Teadveloleku kursuse väljatöötaja on psühholoog Helena Väljaste. Kursuse kavandamisel toetus ta üldtuntud mindfulness programmidele (MBSR ja MBCT), Mindfulness in Schools .b programmidele ja Vaikuseminutite kogemusele.

TOO TEADVELOLEKU KURSUS ENDA TÖÖKOHTA

Ole esimeste seas – too teadvelolek oma kolleegideni! Oleme valmis pakkuma oma kõrgelt hinnatud teadveloleku kursust nüüd ka asutustele. Olgu see õpetaja, teller, ametnik või kunstnik – teadvelolekust on tuge kõigile!

NB! Viime teadveloleku kursusi läbi ka inglise keeles. Rohkem infot saab lugeda SIIT.

Võta meiega ühendust ja räägime lähemalt: rainer@vaikuseminutid.ee

Tajun endas palju muutusi: rahulikumat olekut, vähem ärevust või kiiremat toimetulekut sellega.


Kas soovid kogeda oma igapäevas rohkem elusust, tähendusrikkust ja kohalolu?
Tule ja loo enda ellu soovitud muutust!

Mida oled muutnud enda elus või suhtumises kursuse tulemusel?
“Oi, seda on väga palju! Panen kirja mõned muutused ja muutmised:
– olen kordi tundlikum, tähelepanelikum, märkavam ja heatahtlikum iseenda suhtes;
– olen tunduvalt elusam, rõõmsam, tervem, õnnelikum, produktiivsem;
… … …”

Meie kursused

Kui tahad meie uute pakkumiste ja võimalustega alati kursis olla, siis telli meie uudised endale e-postkasti: