• Sissejuhtus kursusesse
  • 1. nädal: AUTOMAATPILOODIST ÄRKAMINE

    Kursuse esimesel sessioonil õpid märkama automaatpilooti ning sellest üles ärkama. Harjutad oma tähelepanu ankurdamist keha ja hingamise juurde, tehes seda kindlameelselt, kannatlikult ja heasoovlikult. Uurid rosinat ning õpid sedakaudu kogema maailma taas vahetult läbi oma viie meele.

  • 2. nädal: KEHASSE ANKURDUMINE

    Kursuse teisel sessioonil saad teada, et enda tasakaalustamiseks ja meelerahu leidmiseks tasub võtta teadlikke kohalolu hetki. Harjutad keha skaneerimist tähelepanu valgusvihuga, tehes seda uudishimulikult, hoolivalt ning hinnangutevabalt. Saad ka kogemuse sellest, et kui me tunnetame elusust kehas, seome end kindlalt praegusega.

  • 3. nädal: IGAPÄEVANE TEADVELOLEK

    Kolmandal sessioonil saad teada, et meie võimuses on tuua kohaoleku mõõde ka liikumise ja erinevate tegevuste juurde. Praktiseerid teadvelolekut seistes, venitades ja kõndides ning õpid võtma 3-minutilist hingamisruumi. Lisaks teadvustad aktsepteerimise olulisust, et saaksid olla ehedamas kontaktis reaalsusega ning öelda: "On, nagu on!"

  • 4. nädal: MÕTETEGA SUHESTUMINE

    Neljandal sessioonil saad Sa teada nii mõndagi mõistuse trikkidest. Õpid mõtteid distantsilt vaatlema, nähes neid kui lainekesi jõevoolus. Teadvustad, et mõtlemist pole vaja peatada ega lõpetada, vaid avastada, et oled mõtteisse vajunud ning taastada seejärel vaatleja positsioon.

  • 5. nädal: RASKUSTELE LÄHENEMINE

    Viiendal sessioonil näed, kuidas Su keha ohule reageerib, ning õpid lähenema rasketele aspektidele oma kogemuses. Ühtlasi teadvustad, kuidas keha, mõtted ja emotsioonid teevad tihedat koostööd, ning et emotsioonid, nagu füüsilised aistingudki, on pidevas muutumises. Senine kursus on ladunud vajaliku vundamendi, et saaksid nüüd läheneda ka rasketele ja ebamugavatele aspektidele oma kogemuses uuel moel: neile kogemuslikult avanedes ja neid aktsepteerides. Sedasi toimides avaneb Sul võimalus jääda ankurdunuks ja paindlikuks ka tormis ja tuules.

  • 6. nädal: SUHESTUMINE ENDA JA TEISTEGA

    Kuuendal sessioonil saad Sa uurida viise, kuidas suhestuda enda ja teistega. Koged tähelepaneliku suhtlemise mõju ning katsetad tähelepanuga mängimist 50/50 praktika kaudu. Ühtlasi teed Sa tutvust siira heasoovlikkuse harjutusega ning avastad, kuidas on ka suhetes võimalik valida teadlikult avaneda oma kogemusele ning häälestuda kaastundlikkusele ja heasoovlikkusele.

  • 7. nädal: TASAKAALU SAAVUTAMINE ELUS

    Seitsmenda sessiooni fookuses on küsimus, millised tegevused on Sinu elus ning kas need toetavad Sinu ja Su lähedaste heaolu. Teadvustad võimalusi, kuidas Sinu elu võiks olla enam kosutatud kosutavate ning vähem välja kurnatud kurnavate tegevuste poolt. Samuti tutvud vaikse istumise praktikaga ning hingetõmbepausiga, millele järgneb teadlik kosutus.

  • 8. nädal: TEADVELOLEK JA SINU HINDAMATU ELU

    Kaheksandal sessioonil vaatame tagasi läbitud teekonnale. Sul on võimalik näha, kuidas Su teadveloleku seeme on kasvama läinud, ning vaadata ette, kuidas soodustada selle kasvamist ja õitsengut edaspidi. Koged ka tänulikkuse mõju.

Sisu nägemiseks palun registreeru kasutajaks ja osta see kursus!