Tutvu meeskonnaga
MTÜ Vaikuseminutid meeskonda kuuluvad erineva taustaga teadveloleku eksperdid, kes panustavalt ühiselt inimeste vaimse tervise ja heaolu kasvamisse läbi praktiliste enesekohaste oskuste õpetamisse.
Aktiivsetes vastutavates ja panustavates rollides on:
Nelli Jung juhib MTÜ Vaikuseminutid tegevustikku, tegevjuht. MTÜ juhatuse liige – nelli@vaikuseminutid.ee
Rainer Melts tegeleb kursuste haldusega (sh müük ja turundus), samuti meediasuhtlusega. MTÜ juhatuse liige – rainer@vaikuseminutid.ee
Helena Väljaste hoolitseb teadveloleku õppe eest tervishoiu- ja sotsiaalvaldkonnas, samuti Vaikuseminutite teadveloleku kursuse arengute eest. MTÜ juhatuse liige – helena@vaikuseminutid.ee
Malle Rajangu hoolitseb Vaikuseminutite koolitajate arengu ja kogukonna toetamise eest, samuti Vaikuseminutite keskendumise ja enesejuhtimise baaskursuse arengute eest. MTÜ juhatuse liige – malle@vaikuseminutid.ee
Matti Orav toetab Vaikuseminutite süsteemse toe tervikprogrammi "Heaolu loov kool" arengut. MTÜ juhatuse liige – matti@vaikuseminutid.ee
Lii Kaudne tegeleb Vaikuseminutite noortekursuse ja selle juhendajate arenguga – lii@vaikuseminutid.ee
Sigrid Melts on nõu ja jõuga abiks haridusasutuste tervikprogrammi "Heaolu loov kool" arendamisel sigrid@vaikuseminutid.ee
Lisaks kuuluvad Vaikuseminutite meeskonda:
koolipsühholoog, õpetaja Airene Vaike Kumari
psühholoog, koolitaja, suhtlemistreener Ave Eero
andragoog ja koolitaja Edvard Ljulko
TÜ lektor, PhD (haridusteadus) Egle Säre
õpetaja, koolitaja Elin Ots
TÜ sotsiaalteaduste professor Halliki Harro-Loit
eripedagoogika magistrant, õpetaja Jaanika Peeba
teenusedisainer, haridustehnoloog Jannus Jaska
superviiisor ja coach, kasvatusteaduste magister Kaia Lainola
retriidi uurija, religioonipsühholoogia doktorant Kristel Põder
väärtuskasvatuse koolitaja, suhtlemistreener Merike Mitt
koolitaja, suhtlemistreener, psühholoog Viive Einfeldt
Ühistegevus algas 2014. aasta kevadel ja laiema huviliste ringi kutsus samal suvel kokku Merike Mitt, kes ise kirjeldas seda nii:
“2014 aasta kevadel hakkasin märkama, et suhteliselt sarnaseid harjutusi teevad erinevad inimesed üle Eesti – nii lasteaedades kui koolides. Põhimõte oli sama, aga nimetused ja nüansid erinevad. Eestis on see väga levinud, et tehakse midagi südamega, aga igaüks pusib omas nurgas ja hoiab samas kinni ka oma eripärastest detailidest. Koostöökoolitajana otsustasin need inimesed kokku kutsuda, et sama eesmärki hinges kandvad inimesed saaksid jõud ühendada. Otsustasime, et kui paneme „seljad kokku“ ja ühtlustame erinevad terminid, siis jõuame ühtse sõnumiga laiemale pinnale. Koostöö ei ole alati lihtne – nõuab kompromisse ja aega, aga koos oleme tugevamad ja meie erinevused rikastavad :)”